Главная » Анонс бизнес-изданий »
Сегодня 18 ноября 2017 года
  Новости
  Пресс-релизы
  MBA программы
  Бизнес-школы
  Профессиональные программы и сертификации
  Публикации
  Книги
  О проекте
  Фотоальбом

На сайте
 

Подписка
Поиск
 

Мы читаем
Финансовый менеджмент. Учебный курс 2-е издание
656 стр. Учебный курс охватывает основной круг вопросов финансового управления предприятиями в современ...

Этика менеджмента
192 стр. Рассматриваются проблемы становления и соблюдения этических принципов в деловом обществе, необ...

 

 
Анонс бизнес-изданий

Журнал "Києво-Могилянська Бізнес Студія" [№17, 2006]

Журнал "Києво-Могилянська Бізнес Студія" [№17, 2006]
Издательство: Києво-Могилянська Бізнес-Студія

Творче суспільство

Основою економічного розвитку завжди були і є люди – по-справжньому проривний прогрес залежить від ідей, які надходять від творчих, креативних і талановитих людей, які не мислять стандартно, а постійно шукають щось нове. Саме цей прошарок і є тим кістяком у суспільстві, який провокує зміни.

У даному контексті "творчість" потрібно сприймати не просто як термін із мистецтва, а як здатність нестандартно мислити, генерувати та впроваджувати успішні ідеї у найрізноманітніших сферах діяльності – від мистецтва до управління та технологічних розробок.

Річард Флоріда – один із найкращих дослідників, що пишуть про імператив творчості та творчого суспільства, нещодавно провів дослідження по визначенню рівня креативності ряду країн, серед яких є і Україна. Наша держава займає 27 місце! Результат непоганий, зважаючи на те, що основним експортним сектором нашої економіки є важка промисловість. Це ще раз доводить той факт, що Україні потрібно переходити від принципу "Made in Ukraine" до "Designed in Ukraine".

Цілком реально, що творче суспільство – це саме той шлях, який зможе вивести Україну на верхівку економічного розвитку в майбутньому.

Статті цього номеру:

1. Імператив творчості

Основою економічного розвитку завжди були й залишаються люди. Однак, не лише їхні руки є запорукою постійного процвітання країни. По-справжньому проривний прогрес залежить від ідей. При тому, вони не падають з неба, а народжуються творчими, креативними й талановитими людьми, які не мислять стандартно, а постійно шукають щось нове.

Саме ця група є бомбою сповільненої дії, що породжує зміни в суспільстві. Згідно з результатами дослідження Річарда Флоріди, Україна посідає 27 місце в світі за рівнем креативності…

ТВОРЧИЙ Я

2. Підприємливе суспільство: чи достатньо "просто" творчості?

Михайло Винницький

Навіть найбільш геніальним, творчим, освіченим, толерантним [список морально-ціннісних і психологічних якостей можна продовжувати] людям властиво іноді помиляютьсь у своїх діях; вони не стають успішними [чи то в бізнесі, чи то в будь-якій іншій інноваційні діяльності] "просто так".

І хоча ми можемо захоплюватися кмітливістю, винахідливістю чи здатністю поодиноких особистостей випереджати історію, економічна користь від їхньої творчої діяльності ані їм самим, ані суспільству не падає з неба. А яким же чином вона з’являється?..

3. Ідемо вГУРУ

Ваче Давтян

Будь-що – чи то держава, чи місто, чи компанія, а чи навіть лісовий табір із трьох наметів має системний характер. Це призводить до того, що всі організації складаються з певної кількості людей, якими має хтось керувати. А саме цей хтось і є класичним представником творчого суспільства, адже поєднати в собі лідерські здібності з управлінськими надзвичайно важко. А до цього ще й приймати цікаві, ефективні та креативні рішення – взагалі вищий пілотаж. Як же зробити так, аби в одній людині могли поєднуватись і керівник, і лідер? Для цього потрібно пройти певний шлях – еволюцію, особистісний розвиток, який може зайняти ледь не все життя.

ТВОРЧА КОМПАНІЯ

4. Як розпочати креативну революцію в компанії

За книгою ?WHAT IF!

Dave Allan, Matt Kingdon, Kris Murrin, Daz Rudkin

Креативність – як баскетбол: тренований гравець завжди влучить у кошик більше, ніж новачок. Творчі ідеї приходять у підготовлені голови. У даному матеріалі описано 6 факторів, які дозволять вибудувати систему, що допоможе Вам і Вашій компанії в пошуку інновацій.

5. Най-innovative

Христина Салій

Ми провели опитування серед топ-менеджерів успішних українських компаній. Цікавило нас лише одне: "Яка, на Вашу думку, українська компанія є найбільш інноваційною?"

Результати виявилися наступними...

6. Π - МЕНЕДЖМЕНТ: нариси компанії майбутнього

Валерій Пекар

Постіндустріальний світ ненавидить стандартні речі та заохочує індивідуальність; він не спить 24 години на добу; розпорошує своє виробництво по всьому світу від Сан-Дієго до Малайзії; прагне не максимального розміру, а максимальної ефективності малими силами [батальйон спецпризначення замість танкової дивізії]. Людина стає основним активом постіндустріального виробництва. Але чи знаходять ці постіндустріальні тенденції своє вираження в нових принципах

менеджменту кожної компанії?

ТВОРЧЕ СУСПІЛЬСТВО

7. КЕЙС: Люди, куди ж ви?!

Плинність кадрів – звична справа для будь-якої фірми. Однак, якщо її інтенсивність перевищує 10% на рік, та й працівники йдуть не до компанії-конкурента, а переїжджають до іншого міста, час бити на сполох... , бо сьогодні справжня боротьба за талант ведеться не між націями, як може здаватися на перший погляд. Вона набагато жорстокіша на локальному рівні й точиться між окремими містами та регіонами.

8. Дослідження: Рейтинг привабливості найбільших українських міст

Ексклюзивне дослідження kmbs, проведене для "Києво-Могилянської Бізнес Студії"

Україна – держава з населенням, що налічує 48 млн. 457 тис. осіб, 32 млн. 574 тис. з яких [67,2%] проживають у 454 містах. Але чомусь, містами-мільйонниками вважають лише 6 із 454 – Донецьк, Дніпропетровськ, Київ, Львів, Одесу та Харків. І справа не лише в грошах, які здатні привабити таку кількість населення...

9. Нове суспільство: цеглина за цеглиною за книгою Річарда Флоріди "The Flight of the Creative Class"

Ми – політичні та бізнес-лідери – повинні усвідомити, що побудувати процвітаючу економіку й успішне підприємливе суспільство – не просто політичне гасло, а об’єктивна необхідність. Для цього не потрібно писати план із 5, 10 чи 100 пунктів. Все має виникнути природно, народитися зсередини, з енергії та зусиль різних людей та організацій, що, працюючи кожен день, творять наше майбутнє.


Другие анонсы

Журнал "Києво-Могилянська Бізнес Студія" [№16, 200
Журнал "Києво-Могилянська Бізнес Студія" [№16, 2006]Журнал "Києво-Могилянська Бізнес Студія" [№16, 2006]

"Азійський прорив. Висновки для України"

Кожну країну умовно можна віднести до однієї з двох груп: ті, що в "повільній смузі", й ті, що у "швидкій". Представники Південно-Східної Азії зараз очолюють другу категорію. Це, в першу чергу, Китай, ...

Подробнее 
Журнал "Києво-Могилянська Бізнес Студія" [№15, 200
Журнал "Києво-Могилянська Бізнес Студія" [№15, 2006]Журнал "Києво-Могилянська Бізнес Студія" [№15, 2006]

Управління життєвим циклом компанії

Іцхак Адізес

Я переконаний, що кожна система, дихає вона чи ні, має життєвий цикл. Ми знаємо, що живі організми – дерева, тварини, люди – народжуються, ростуть, старіють і вмирають. Те ж саме відбувається з організаціями. ...

Подробнее 
Журнал "Києво-Могилянська Бізнес Студія" [№14, 200
Журнал "Києво-Могилянська Бізнес Студія" [№14, 2006]Журнал "Києво-Могилянська Бізнес Студія" [№14, 2006]

"Філіп Котлер: нові маркетингові технології"

Саме цього року. Саме цієї весни. Саме для Вас новий 14 номер журналу з менеджменту від kmbs – "Києво-Могилянська Бізнес Студія",

Травневий номер журналу присвячено темі "Філіп Котлер: нові маркетингові ...

Подробнее 
Журнал "Києво-Могилянська Бізнес Студія" [№13, 200
Журнал "Києво-Могилянська Бізнес Студія" [№13, 2006]Журнал "Києво-Могилянська Бізнес Студія" [№13, 2006]

Якщо Ви справжній лідер, готові підкорювати все нові й нові вершини та надихати оточуючих – тоді Вам до нас.

Цей проект - перший в Україні журнал для управлінця, який концентрується не стільки на теорії та/чи практиці менеджменту. Натомість Києво-Могилянська Бізнес Студія є журналом, ...

Подробнее 
Журнал "Києво-Могилянська Бізнес Студія" [№12, 200
Журнал "Києво-Могилянська Бізнес Студія" [№12, 2005]Журнал "Києво-Могилянська Бізнес Студія" [№12, 2005]

Місія аналітичного журналу з менеджменту "Києво-Могилянська Бізнес Студія" – надихати на нові досягнення, підвищувати стандарти, відкривати нові горизонти, орієнтувати на інновації та розвиток. Щоб отримати те, чого досі ніколи не отримували, потрібно наважитися зробити те, чого ніколи ...

Подробнее 
Журнал "Києво-Могилянська Бізнес Студія" [№11, 200
Журнал "Києво-Могилянська Бізнес Студія" [№11, 2005]Журнал "Києво-Могилянська Бізнес Студія" [№11, 2005]

Сучасний динамічний світ переповнюється конкуренцією. Що ж потрібно робити компанії для того, щоб вижити? Одні компаній досягають успіхів завдяки своїй унікальній добре спланованій стратегії, інші – діють інтуїтивно. Але це не означає що в них немає стратегії. Вона є, і її ім’я – "спонтанна ...

Подробнее 
Журнал "Києво-Могилянська Бізнес Студія" [№10, 200
Журнал "Києво-Могилянська Бізнес Студія" [№10, 2005]Журнал "Києво-Могилянська Бізнес Студія" [№10, 2005]

Пережиті події перетворюються на досвід тільки тоді, коли з них зроблені висновки. Віват, рефлексія. І не тільки над власним бізнесом, а й над контекстом та контентом.

Тож у десятому номері не тільки читайте про управлінські висновки помаранчевої революції, інновації у побудові ...

Подробнее 




 
Репортаж
Подводим итоги!

11-12 июня 2008 года в Киеве состоялась ІІІ Международная практическая конференция "Внутренние учебные центры и корпоративные университеты", организаторами которой выступили деловой журнал "ОБУЧЕНИЕ ПЕРСОНАЛА" и проект Training.com.ua, а генеральным партнером – компания Deloitte.

Подробнее 
Гость сайта
Лучшие бизнес-школы мира встретятся с украинскими MBA-кандидатами в Киеве

Кристоф Кута, основатель и директор компании Advent Group – организатора выставки Access MBA Tour

19 апреля в Киеве состоится выставка Access MBA Tour, во время которой представители международных бизнес-школ встретятся с квалифицированными украинскими MBA-кандидатами. Выставка позволит кандидатам оценить сегодняшнюю актуальность степени MBA, сравнить предложения разных бизнес-школ и получить ответы на все интересующие вопросы. Все подробности – в интервью с гостем нашего сайта Кристофом Кута (Advent Group).

Подробнее 
Партнеры
Контакты
Copyright © 2004-2008, Центр Развития Карьеры "Формула Успеха"
тел. (044) 501-28-69(68) (многоканальный), e-mail: editor@educate.com.ua
Условия использования информации, размещённой на educate.COM.UA
Выставка по кадровому менеджменту "Персонал EXPO" г. Киев

Анонс бизнес-изданий »