Главная » Публикации »
Сегодня 28 июня 2017 года
  Новости
  Пресс-релизы
  MBA программы
  Бизнес-школы
  Профессиональные программы и сертификации
  Публикации
  Книги
  О проекте
  Фотоальбом

На сайте
 

Подписка
Поиск
 

Мы читаем
Искусство управления собой
192 стр.1-е издание. Миллионы людей изо дня в день живут по навязанному им графику, ходят на нелюбимую ...

Основы менеджмента
288 стр. В соответствии с требованиями Государственного образовательного стандарта среднего профессиона...

 

 
Публикации

Особливості української рекламної індустрії

Подписка на новости
21 октября 2005 
Публикация компании:  Києво-Могилянська Бізнес Школа [kmbs]
Авторы: kmbs (Журнал "Києво-Могилянська Бізнес Студія" №12’ 2005)

Ще навчаючись в інституті, Олександр почав працювати в рекламній агенції "BBDO Moscow ". А вже з 1995 року він приступив до роботи в ком панії "ADV Group ", в якій за раз працює на посаді генерального директора українського офісу. Для цього Олександру довелось піднятися по складній кар’єрній драбині в різних рекламних агенціях, які підпорядковуються "ADV Group": він працював як менеджер по роботі з клієнтами, менеджер зі спонсорства та планування, управлінський директор та голова з розвитку бізнесу. Основним обов’язком Олександра є топ менеджмент групи семи агенцій маркетингових комунікацій. Основними клієнтами компанії є Unilever, Interbrew, Nestle, Kyivstar, JTI, Soyuz Viktan.

Alexander.Gorlov@advgroup.com.ua

Для початку дозвольте описати основні особливості рекламної індустрії:

1. Компанії, що пропонують послуги маркетингових комунікацій (реклама) працюють у сфері міжкорпоративних (business to business) професійних послуг та мають свої особливості:

  • висока залежність від якості людських ресурсів загалом та конкретних професіоналів зокрема;
  • невеликий капітал для входження на ринок.

2. Індустрія дуже залежить від ключових рекламодавців. Ці рекламодавці, зазвичай, мультинаціональними корпораціями, що оперують на споживчих ринках (див. Таблицю 1).

Для досягнення найвищого рівня послуг, що пропонуються таким корпораціям, рекламні агенції створюють глобальні рекламні мережі, які обслуговують мультинаціональні компанії на кожному з ринків. Для підтримки своїх інвестицій у регіональні офіси, мультинаціональні рекламні агенції укладають угоди зі своїми клієнтами.

Такі угоди, як правило, поширюють умови співпраці на всі ринки й не передбачають для представництв можливості самим обирати клієнтів. Походження таких рекламних агенцій часто схоже на походження їх клієнтів мультинаціональних корпорацій (див. Таблицю 2).

3. Якість послуг рекламних агенцій залежить від розуміння локальних споживачів. Цей факт створює обмеження для експорту рекламних кампаній: маловірогідною є ситуація, коли українська агенція знаходить клієнта в Німеччині та розробляє рекламну кампанію для німецького ринку. Причиною є те, що українські спеціалісти з реклами не знають потреб німецьких споживачів.

4. Є три типи рекламних агенцій, що оперують на ринках Центральної та Східної Європи, за формою власності: 100%або більшість є представництвами міжнародних мереж; власність локальних партнерів рекламних мереж; локальні незалежні агенції.

Мета розгляду для мого бізнесу

Для більшої корисності я планую проаналізувати це питання на прикладі компанії, в якій я працюю. Я займаю посаду голови групи рекламних агенцій ADV. ADV є кооперативним партнером Interpublic Group of Companies, яка володіє глобальними мережами рекламних агенцій.

ADV засновано 10 років тому в Росії російськими акціонерами. Зараз це найбільший гравець в СНД з прибутками в $50 мільйонів. Наша компанія представлена на всіх головних ринках колишнього СРСР (Україна, Казахстан, Білорусія, Молдова) за виключенням Балтійських республік. Я працюю в цій компанії з часу її заснування 10 років тому 5 років у Москві та 5 років у Києві. . Отже, для мене більш корисним є розуміння конкурентноздатності

ADV в глобальній економіці не лише з перспективи українського представництва, але й "з точки зору регіону в цілому ". Під "регіоном " я маю на увазі країни, де ADV присутня, країни СНД, колишній СРСР за виключенням Балтії. Одночасно, я ґрунтую свій аналіз на матеріалах, схемах та знанні українського ринку з двох причин: Я знаю, що український ринок є кращим за російський; Український ринок відповідає регіональним тенденціям.

Чи рекламна індустрія працює у відкритій економіці?

Перед тим як почати аналіз, важливо зрозуміти, чи індустрія вже перебуває в глобальній економіці. Думаю, що відповідь на це запитання є позитивною: Немає обмежень для входу на ринок іноземного капіталу. Локальні агенції конкурують з міжнародними від часу становлення ринку. Вільний потік інформації, знань та людей. Інтернет вирішив питання обміну інформацією про досягнення в глобальній рекламній індустрії. Не складає проблеми запрошення рекламних спеціалістів з за кордону для роботи в країні, якщо на те є бюджетні кошти. За своєю природою індустрія не залежить від держави. Кордони та митниці не є визначальними для рекламного бізнесу. Комерційні телевізійні ролики, створені в США, можуть використовуватися в Україні майже без обмежень (якщо Клієнт оплачує це для регіону).

Фактори

Існують два ключових фактори рекламної індустрії: людські ресурси та капітал. Решта факторів, такі як земля, природні ресурси та інфраструктура, не є важливими. Як уже зазначалося, рекламна індустрія є індустрією професійних послуг. Це робить людей найціннішим "активом " рекламної агенції. . Наскільки конкурентноздатна Україна в цьому плані?

Чисельність людських ресурсів

Чисельність людських ресурсів залежить від обсягу рекламного ринку: кількість працівників необхідних для обслуговування рекламних бюджетів; кількість працівників, яких агенція може найняти. Згідно з моїми оцінками, найкращі 20 рекламних агенцій України мають близько 2000 працівників. Це в 6 7 разів менше ніж у Росії та Польщі. Отже, Україна не сильна в цьому.

Якість людських ресурсів

З першого погляду може здатися, що відповідь на наступне питання є суб’єктивною: наскільки креативними є українці у створенні реклами?

В той же час, цей фактор можна розглянути раціонально: як довго існує індустрія, щоби розвинути досвідчених професіоналів? Рекламна індустрія в Україні дуже молода, серйозні агенції з’явилися на ринку в 1995 1996 роках. Це, приблизно, на п’ять років пізніше ніж у Росії та Польщі. Отже, найдосвідченіші українські рекламні спеціалісти мають щонайбільше 8 років професійного досвіду. В ADV кожен працівник в середньому має 3 роки професійного досвіду. Відповідно, українська рекламна індустрія й тут не є сильною.

Іншим є питання, наскільки привабливою є ця індустрія для нових талантів, якщо порівнювати з рештою індустрій в Україні?

Відповідь буде: "дуже приваблива". Середній заробіток є вищим за решту індустрій; робота є цікавою. Відтак, індустрія справді має можливість приваблювати найбільш обдарованих молодих людей в країні. Варто взяти до уваги,


Другие публикации по тематике: Маркетинг
2014-01-21 Перший виїзний модуль kmbs до Латинської Америки
2005-10-21 Від локальної компанії до мультинаціональної корпорації
2005-10-21 Як торувалися стежки інноваторів
2005-10-21 Ювілейна Літня Школа Тотального М@ркетингу. Мозаїка вражень

Все публикации по этой тематике:


Другие публикации по тематике: Менеджмент
2014-01-21 Перший виїзний модуль kmbs до Латинської Америки
2013-08-12 МВА образования много не бывает
2013-07-11 Диплом по менеджменту с международной бизнес перспективой
2009-01-22 Сертифіковано наймолодшу бізнес-школу України
2007-03-23 Жизнь после проекта

Все публикации по этой тематике:



Комментарии читателей:

К материалу комментариев нет

* Обязательные поля

Имя *:
 
Електронная почта :
 
Новый комментарий *:




 
Репортаж
Подводим итоги!

11-12 июня 2008 года в Киеве состоялась ІІІ Международная практическая конференция "Внутренние учебные центры и корпоративные университеты", организаторами которой выступили деловой журнал "ОБУЧЕНИЕ ПЕРСОНАЛА" и проект Training.com.ua, а генеральным партнером – компания Deloitte.

Подробнее 
Гость сайта
Лучшие бизнес-школы мира встретятся с украинскими MBA-кандидатами в Киеве

Кристоф Кута, основатель и директор компании Advent Group – организатора выставки Access MBA Tour

19 апреля в Киеве состоится выставка Access MBA Tour, во время которой представители международных бизнес-школ встретятся с квалифицированными украинскими MBA-кандидатами. Выставка позволит кандидатам оценить сегодняшнюю актуальность степени MBA, сравнить предложения разных бизнес-школ и получить ответы на все интересующие вопросы. Все подробности – в интервью с гостем нашего сайта Кристофом Кута (Advent Group).

Подробнее 
Партнеры
Контакты
Copyright © 2004-2008, Центр Развития Карьеры "Формула Успеха"
тел. (044) 501-28-69(68) (многоканальный), e-mail: editor@educate.com.ua
Условия использования информации, размещённой на educate.COM.UA
Выставка по кадровому менеджменту "Персонал EXPO" г. Киев

Публикации »