Главная » Публикации »
Сегодня 18 октября 2017 года
  Новости
  Пресс-релизы
  MBA программы
  Бизнес-школы
  Профессиональные программы и сертификации
  Публикации
  Книги
  О проекте
  Фотоальбом

На сайте
 

Подписка
Поиск
 

Мы читаем
Ребенок с эмоционально неустойчивым характером
256 стр. Если вам приходится воспитывать ребенка с непредсказуемым настроением, отличающегося раздражит...

Прикладной маркетинг в деятельности фирмы: Учебное пособие
208 стр. Рассматриваются современные методики практического маркетинга в деятельности фирмы в условиях ...

 

 
Публикации

Ювілейна Літня Школа Тотального М@ркетингу. Мозаїка вражень

Подписка на новости
21 октября 2005 
Публикация компании:  Києво-Могилянська Бізнес Школа [kmbs]
Авторы: kmbs (Журнал "Києво-Могилянська Бізнес Студія" №12’ 2005)

Захоплення маркетингом Ганна вперше відчула ще в середній школі, а протягом 2002 2003 років вивчала маркетинг в Mountain View High School, США. З серпня 2003 працює маркетинг менеджером у відділі маркетингу та м і ж н а р о д н о го співробітництва ком панії "OZPO" та вчить ся у Києво-Могилянській Академії на економіста. Захоплюється тенісом та латиноамериканськими танцями. Обожнює подорожі і вже відвідала 14 країн світу. Любить життя у всіх його про явах. Не вміє бути песимісткою.

azubko@kmbs.com.ua

Літо 2000 р. в Києво-Могилянській Бізнес Школі (kmbs) уперше проведено інтенсивний практичний курс Школа Тотального М@маркетингу. Це була перша відкрита програма kmbs. З того часу проведено дев’ять подібних програм, і в червні місяці цього року відбулася десята ювілейна Школа Тотального М@ркетингу.

Зараз ця програма налічує близько 270 випускників. З часу проведення першої Школи багато чого змінилося як в наповнені програми, так і рівні підготовки її учасників. Це пов’язано у першу чергу з тим, що рівень якості маркетингу в Україні змінюється.

Сьогодні, коли конкуренція постійно загострюється, маркетологи прагнуть отримати нові інструменти, тенденції, знання для вдалого вибудовування маркетингової стратегії. Відповідно до змін та потреб ринку, програма еволюціонує. Можна сказати, що програма переходить від надання системних знань до обміну досвідом та пошуку відповідей на питання.

В 2000 році важко було визначити хто саме займається маркетингом в компанії чи хто приймає маркетингові рішення, в той час як зараз, ми маємо в аудиторії людей, які вивели на ринок не один бренд, втілюють успішні маркетингові стратегії, "виборюють" місце свого продукту на ринку. Ювілейну Літню Школу Тотального М@ркетингу відкрив Павло Шеремета, декан kmbs, ознайомивши учасників з програмою Школи та надихнувши усіх своєю енергетикою.

"Учасники програм kmbs, так само як і споживачі та клієнти, є співтворцями цінності, і тому, в новій моделі ланцюга створення цінності (value chain), учасник є центральною фігурою." наголосив Павло. "Маркетингу неможливо навчити, маркетингу можна лише навчитися. У маркетингу немає усталених правил крім одного:"Забудьте про правила!" У маркетингу є чітка логіка.

Роль викладачів Школи

1. проілюструвати логіку маркетингової стратегії на основі реальних прикладів,

2. познайомити учасників Школи із експертами,

3. створити сприятливе середовище для мислення".

***** Редакція Студії звернулась до Ганни Зубко, однієї із учасників Ювілейної Літньої Школи Тотального М@ркетингу 2005, з проханням описати те, що найбільше запам’яталося їй. Можливо, цей екскурс "МОЗАЇКА ВРАЖЕНЬ" допоможе тим, хто ще не брав участі в подібному заході, відчути увесь колорит знань та креативу, простору для дій та досвіду впровадження ідей, здійснення найзаповітніших мрій.

Потрібно розмежовувати поняття "стратегія" та "операційна ефективність".

Операційна ефективність має на увазі робити те саме, що і конкуренти, але краще. Стратегія це робити щось суттєво інше від конкурентів, або, хоча б, в суттєво інший спосіб. Компанія може обійти конкурентів тільки тоді, коли знайде "родзинку" відмінність, яку зможе зберегти *.

Завдяки ефективній маркетинговій стратегії, всесвітньо відома компанія "the Swatch Croup" (виробник швейцарських годинників)не тільки протистояла експансії японських годинників на світовому риноку, а й стала успішнішою ніж будь коли. Три ключові стратегічні рішення *стали запорукою успіху для Swatch.

Першим рішенням є рішення про унікальність пропозиції, що включає в себе базу для порівняння, точки паритету та точки диференціації. Для Swatch базою порівняння стали японські та інші швейцарські фірми, які успішно займались виробництвом ручних годинників, а точки паритету здатність годинників Swatch показувати точний час. А щодо точок диференціації, то Swatch акцентувала увагу на креативності, вперше зробивши годинник елементом моди та стильним аксесуаром.

Другим важливим стратегічним рішенням є рішення про те, що не робити ніколиаби уникнути проблем з іміджем і репутацією, несумісності видів діяльності та обмеження щодо внутрішнього контролю і координації. Так Swatch зробила заяву, що ніколи не робитиме кварцових годинників. Дотримання цієї заяви є надзвичайно важливим, хоча і обмежує керівництво компанії в спонтанності рішень.

І, нарешті, третім ключовим стратегічним рішенням є рішення про синергію видів діяльності. А це: елементарна сумісність, взаємопосилення та оптимізація всієї системи. Так, яскраві молодіжні годинники Swatch стали надійною базою для виготовлення ексклюзивних годинників Blancpain, Omega, Longines та Rado, які принесли надприбутки власникам корпорації. .

В ідеальному випадку, завдяки чіткому позиціюванню, продукт здатний продавати себе сам, тобто словами Пітера Дракера "зробити відділ продаж непотрібним". Трьома основними складовими чіткого позиціювання є аналіз цільового ринку, конкурентів та, власне, компанії і її ключової здібності (core competence). Окрім традиційних продукту, ціни, просування та місця, є ще два інших процеси і люди. . Потрібно не припиняти постійно приємно дивувати своїх клієнтів. Ефект "WOW" ось що насправді є важливим в економіці вражень.

Павло Шеремета, декан Києво-Могилянської Бізнес Школи (kmbs).

Маркетинг це "несамовите, пристрасне, творче танго з клієнтом". Ключовими компетенціями служби маркетингу є:позиціювання, управління бренд активами та налагодження стосунків з партнерами і клієнтами, маркетинг вражень та пошук нових ринкових можливостей. Тому, аби стати успішним, маркетолог повинен мати талант, крім того, постійно збагачувати свій професійний досвід та рівень освіти, бути комунікабельним та, навіть, трохи авантюрним, адже маркетинг менеджер є творчим мозковим центром та ключовим каталізатором змін в компанії. На плечі маркетинг менеджера лягає підбір компетентного персоналу та управління працівниками відділу маркетингу, підтримка довіри керівників інших служб збуту, , фінансів, операційного менеджменту, закупівель, інформаційних технологій та справджування очікувань керівництва щодо зростання прибутковості компанії. Управління маркетингом це "управлінням взаємодії".

Дмитро Дже


Другие публикации по тематике: Маркетинг
2014-01-21 Перший виїзний модуль kmbs до Латинської Америки
2005-10-21 Від локальної компанії до мультинаціональної корпорації
2005-10-21 Особливості української рекламної індустрії
2005-10-21 Як торувалися стежки інноваторів

Все публикации по этой тематике:


Другие публикации по тематике: Менеджмент
2014-01-21 Перший виїзний модуль kmbs до Латинської Америки
2013-08-12 МВА образования много не бывает
2013-07-11 Диплом по менеджменту с международной бизнес перспективой
2009-01-22 Сертифіковано наймолодшу бізнес-школу України
2007-03-23 Жизнь после проекта

Все публикации по этой тематике:



Комментарии читателей:

К материалу комментариев нет

* Обязательные поля

Имя *:
 
Електронная почта :
 
Новый комментарий *:




 
Репортаж
Подведены итоги летнего цикла HR-конференций

Предлагаем Вашему вниманию репортаж о прошедшей II Международной практической конференции "Оценка персонала", которая состоялась 10-11 июля в столичном Кукольном театре.

Подробнее 
Гость сайта
Лучшие бизнес-школы мира встретятся с украинскими MBA-кандидатами в Киеве

Кристоф Кута, основатель и директор компании Advent Group – организатора выставки Access MBA Tour

19 апреля в Киеве состоится выставка Access MBA Tour, во время которой представители международных бизнес-школ встретятся с квалифицированными украинскими MBA-кандидатами. Выставка позволит кандидатам оценить сегодняшнюю актуальность степени MBA, сравнить предложения разных бизнес-школ и получить ответы на все интересующие вопросы. Все подробности – в интервью с гостем нашего сайта Кристофом Кута (Advent Group).

Подробнее 
Партнеры
Контакты
Copyright © 2004-2008, Центр Развития Карьеры "Формула Успеха"
тел. (044) 501-28-69(68) (многоканальный), e-mail: editor@educate.com.ua
Условия использования информации, размещённой на educate.COM.UA
Выставка по кадровому менеджменту "Персонал EXPO" г. Киев

Публикации »