Главная » Публикации »
Сегодня 23 января 2018 года
  Новости
  Пресс-релизы
  MBA программы
  Бизнес-школы
  Профессиональные программы и сертификации
  Публикации
  Книги
  О проекте
  Фотоальбом

На сайте
 

Подписка
Поиск
 

Мы читаем
Эффективный экономический рост: теория и практика Учебное пособие
320 стр. Книга представляет собой результат исследования наиболее дискуссионных социально-экономических...

The Economics of Innocent Fraud : Truth For Our Time
64 pages. Kenneth Galbraith has been at the center of the American economy since before the First Worl...

 

 
Публикации

Як торувалися стежки інноваторів

Подписка на новости
21 октября 2005 
Публикация компании:  Києво-Могилянська Бізнес Школа [kmbs]
Авторы: kmbs (Журнал "Києво-Могилянська Бізнес Студія" №12’ 2005)

Життєлюб. Вірить в людей. Намагається спробувати в житті якомога більше: скутер, мотоцикл, парашут, піший туризм, альпінізм, картинг, рафтинг, каякинг. В бізнесі скромний директор з розвитку бізнесу компанії "Аснова Холдинг". До цього працював у компанії "Kraft Foods Ukraina", де пройшов цілу низку тренінгів та семінарів в Україні та в Європі, серед яких курс з динаміки бізнесу. Грає на гітарі. Співає. Обожнює джаз та блюз. Може саме тому він є одним із тих, хто пройшов стежками інноваторів як учасник програми Executive MBA kmbs. herasymov.s@asnova.com

Критик. Скептик. Не любить, коли нудно. Обожнює швидкість, складнощі і випробування. Влас не, тому і працює в kmbs вже 2 роки. Ще Юля страшенно пишається ступенем спеціаліста та бакалавра з економіки з відзнакою, який вона здобула у Могилянці, а також участю у програмі для молодих менеджерів IEDC Bled School of Management. Знається на сальсі, архітектурі (особливо античних руїнах) та сегментуванні. julia@kmbs.com.ua

Це не туристична подорож. І не екскурсії на заводи і головні офіси відомих компаній. Тим більше, це не спроба зробити кожного учасника програми МВА пристрасним американофілом. Це міжнародний навчальний курс "Управління інноваціями" така собі навколосвітня подорож стежками інноваторів. Стежками, що пролягали через Мюнхен, Чикаго та Силіконову долину, через США та Європу, через 14 найінноваційніших компаній світу.

Стежка перша, баварська

Баварія знана як земля пива та ковбасних виробів. Але не тільки. Баварія німецька Силіконова долина. Ще б пак тут, у перерахунку на квадратний кілометр, розташована найбільша кількість софтверних компаній у Європі. І, між іншим, штаб квартири ВМW та Siemens.

Перетворення землі бюргерів на серце інновацій Європи відбулося не так легко, як перетворення гусені на метелика, але набагато швидше, ніж становлення фондового ринку в Україні. Це коштувало місцевому уряду 11 років наполегливої праці та 126 млн. євро інвестицій.

Українцям варто б повчитися у баварців! У Мюнхені все просто пронизане духом інноваційності. У Технологічному Університеті студенти та професори (між іншим, і 6 Нобелівських лауреатів, які тут працюють) мають можливість не користуватися банальними сходами чи ліфтом вони можуть скочуються з поверху на поверх у трубі на килимку. Тож не дивно було почути від професора Брюгге абсолютно неймовірні для простого українця речі: "Настільні комп’ютери тепер вже нікого не цікавлять".

Майбутнє за комп’ютерами для блакитних комірців!

Наприклад, працівник буде оцінювати дефектність продукції завдяки чіпу, вмонтованому в окуляри, хірург робитиме операцію майже без розрізів. Однак для того, щоб такі ідеї виникали та успішно впроваджувалися, важливо створити умови для талановитих людей: забезпечити можливість для творчості, реалізації задумів, обміну ідеями з колегами зі всього світу.

Саме цим і займається компанія F. A. S. T., місією якої є "з університету в економіку". F. A. S. T. працює над залученням провідних дослідницьких організацій до роботи у Баварії та забезпечує майже негайне втілення ідей, згенерованих в університеті, у комерційно успішних бізнесових проектах. Оце синергія!

Взагалі, баварський бізнес існує із розумінням того, що з інноваціями ти пан, а без пропав.

І це має досить логічне пояснення: політика скорочення витрат зменшує цінність продукту або послуги для клієнта, що у свою чергу негативно позначається на фінансових результатах компанії. Натомість постійні інновації збільшують цінність цього продукту та підвищують прибутковість бізнесу (не кажучи вже про створення нових бізнесів чи, навіть, ринків). В принципі все просто, крім однієї речі постійні інновації вимагають постійної роботи над їх генеруванням. Хтось це робить "за натхненням", когось на ідеї наштовхують самі споживачі. У баварців своя методика. Вони переконані, що інновації продукує винахідництво, яке стимулюється новими технологіями.

І ще кілька уроків від ВМW:

1. Швидкість +Досконалість.

Для ВМW швидкість означає дуже багато. Ще більше значення має для компанії досконала якість за короткий час. Так, коли ВМW вирішив брати участь у перегонах Формули 1 в якості постачальника моторів, то з моменту першого креслення двигуна до чемпіонства пройшло 635 днів!

2. Мудра та дієва стратегія.

ВМW керується у своїй діяльності 1) потребами клієнта, 2) впливом потреб клієнта на фінансові результати у довготерміновій перспективі. Власне кажучи, тому компанія, з одного боку, переглядає традиційну піраміду своїх продуктів, розширюючи супер преміум сегмент (див. рис. 1), а з іншого прагне забезпечити собі надійний тил "бюджетними" моделями третьої серії. . Це не жарт:для авто 3 ї серії існує окремий салон, щоб будь який покупець недешевого автомобіля ВМW не відчував себе не в своїй тарілці від того, що він купує "лише" трьошку, , коли навколо авто більш "крутих" серій.

ВМW розробляє власну стратегію, виходячи із 20 річного циклу життя авто:4 роки на розробку дизайну;8 років термін життя нового автомобіля;8 років термін життя перепроданого автомобіля. Як багато українських компаній думають на 20 років наперед?!

3. Нестандартний підхід.

У ВМW панує нестандартний підхід до всього: дизайну, PR, моделі бізнесу …

ВМW аутсорсить майже все від конструювання до виробництва. Натомість компанія працює виключно над розвитком бренду та зосереджена на створенні готового рішення для клієнта максимально персоналізованого, шалено дорогого та надзвичайно престижного.

Стежка друга, джазово чиказька

Найбільший аеропорт світу (O’Hare International Airport), де кожні кілька хвилин приземлюється літак. Скло та метал хмарочосів. Неймовірні фонтани. Джазові та блюзові кав’ярні. Озеро Мічиган, що за площею у 1, 5 рази більше за Азовське море. І о Боже!! Kellogg School of Management, бізнес школа №1 у світі за рейтингом BusinessWeek 2004.

Найяскравіше враження від першого дня сам батько маркетингу Філіп Котлер, який розповів про методи пошуку інноваційних ідей у бізнесі. Поєднання непоєднуваного за допомогою методів латерального маркетингу рецепт інновації від Котлера. Як показали перші кілька днів навчання у Штатах, крім інновацій світом правлять ще 2 речі: наполеглива й тяжка праця і соціальні мережі (сила слова, так би мовити). Із першим усе зрозуміло: слава народжується у яскравому світлі ламп, але створюється потом, кров’ю, помилками та годинами виснажливих тренувань. Із другим все набагато цікавіше. Соціальні мережі можна використати з великою користю як для себе, так і для бізнесу. Дозвольте людям зібратися задля того, щоб вони обговорю


Другие публикации по тематике: Маркетинг
2014-01-21 Перший виїзний модуль kmbs до Латинської Америки
2005-10-21 Від локальної компанії до мультинаціональної корпорації
2005-10-21 Особливості української рекламної індустрії
2005-10-21 Ювілейна Літня Школа Тотального М@ркетингу. Мозаїка вражень

Все публикации по этой тематике:


Другие публикации по тематике: Менеджмент
2014-01-21 Перший виїзний модуль kmbs до Латинської Америки
2013-08-12 МВА образования много не бывает
2013-07-11 Диплом по менеджменту с международной бизнес перспективой
2009-01-22 Сертифіковано наймолодшу бізнес-школу України
2007-03-23 Жизнь после проекта

Все публикации по этой тематике:



Комментарии читателей:

К материалу комментариев нет

* Обязательные поля

Имя *:
 
Електронная почта :
 
Новый комментарий *:




 
Репортаж
Подводим итоги!

11-12 июня 2008 года в Киеве состоялась ІІІ Международная практическая конференция "Внутренние учебные центры и корпоративные университеты", организаторами которой выступили деловой журнал "ОБУЧЕНИЕ ПЕРСОНАЛА" и проект Training.com.ua, а генеральным партнером – компания Deloitte.

Подробнее 
Гость сайта
Лучшие бизнес-школы мира встретятся с украинскими MBA-кандидатами в Киеве

Кристоф Кута, основатель и директор компании Advent Group – организатора выставки Access MBA Tour

19 апреля в Киеве состоится выставка Access MBA Tour, во время которой представители международных бизнес-школ встретятся с квалифицированными украинскими MBA-кандидатами. Выставка позволит кандидатам оценить сегодняшнюю актуальность степени MBA, сравнить предложения разных бизнес-школ и получить ответы на все интересующие вопросы. Все подробности – в интервью с гостем нашего сайта Кристофом Кута (Advent Group).

Подробнее 
Партнеры
Контакты
Copyright © 2004-2008, Центр Развития Карьеры "Формула Успеха"
тел. (044) 501-28-69(68) (многоканальный), e-mail: editor@educate.com.ua
Условия использования информации, размещённой на educate.COM.UA
Выставка по кадровому менеджменту "Персонал EXPO" г. Киев

Публикации » Публикации »